אופנה טבעונית – הנאה מפרטי אופנה ללא שימוש במוצרים מן החי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הטבעונות צוברת תאוצה משנה לשנה. אם פעם הייתם אומרים שאתם טבעונים ואנשים היו צוחקים עליכם או לא מבינים מה אתם רוצים מהם, היום לא מעט אנשים בוחרים בטבעונות.

כשבוחרים בטבעונות זה בא בעיקר לידי ביטוי במאכלים שהאדם בוחר לאכול – כלומר, ללא בשר, ללא חלב, ללא דגים – רק מוצרים מן הטבע.

טבעונות זו דרך חיים

עם זאת, רוב הטבעונים בוחרים שגם לא להשתמש במוצרים שיש בהם מרכיבים מן החי, וכשמקבלים החלטה כזו יש לה השלכות.

למשל, כבר אי אפשר לקנות את נעלי הדוקטור מארטינס היפות שתמיד אהבתן, בגלל שהן עשויות מעור (כמובן שבהמשך באה הגרסה הטבעונית והנפלאה). או לדוגמא, אי אפשר לקנות יותר את תיק העור היפה שתמיד אהבתם.

בגלל שעור נפוץ מאוד במוצרי אופנה שונים, האופנה הטבעונית קמה ונתנה בראש לאופנה שאינה טבעונית.

אופנה טבעונית
אופנה טבעונית

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו אומרים אופנה טבעונית?

למעשה אופנה טבעונית היא אופנה ללא שימוש במוצרים מן החי.

זה לא איזה חידוש גדול מאחר ותמיד פריטי אופנה רבים היו מיוצרים מבד ולא מעור, אך כשאנחנו מדברים על אופנה טבעונית אנחנו גם מדברים על ההקפדה של מעצבות האופנה לא להשתמש בשום מוצר מן החי, ולהציב אלטרנטיבות מעולות של בדים דמויי עור ובדים חזקים אחרים, מול העור הפופולרי.

לדוגמא, מעצבות תיקי נשים רבות מייצרות תיק גב לנשים שעשוי מבדים קלאסיים דמויי עור – וזה בעצם מעביר את היוקרה ואת היופי שבתיק גב לאישה, ואת כל הקלאס, אבל בלי שימוש במוצר מן החי.

בנוסף, הבדים היום הם חזקים הרבה יותר מבעבר, ועמידים מאוד. הם אמנם עדיין לא מגיעים ב- 100 אחוז לרמה של עור אמיתי מבחינת חוזק, אך הם נותנים מענה איכותי ביותר.

המשימה הושלמה

אז למעשה, המשימה של מעצבות האופנה הטבעוניות הושלמה – הן מייצרות אלטרנטיבה איכותית ביותר עבור טבעוניות שעדיין רוצות להנות מאופנה ואקססוריז ברמה גבוהה ומלאי סטייל, אך ללא שימוש בחומרים מן החי.

אלו מאפשרים קיום אורח חיים טבעוני מבלי צורך להקריב את האהבה לאופנה ואקססוריז, וזה בא לידי ביטוי בכל כך הרבה רבדים, כמו למשל תיק החתלה טבעוני, תיק סטודנט טבעוני, תיקים ללפטופ טבעוניים, ארנקים טבעוניים ועוד ועוד.

איפה מוצאים מעצבות אופנה טבעוניות?

ניתן בחיפוש מהיר בגוגל, למצוא לא מעט מעצבות תיקים ששמות דגש על אופנה טבעונית. תוכלו להסתכל באתרים שלהן על המוצרים ולבצע הזמנות. רובן מציעות משלוחים מהירים חינם מסכום מסוים