תיקי הגב הטבעוניים הטובים ביותר לנשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כשמדובר בבחירת תיק גב הטוב ביותר לאורח חיים טבעוני (כלומר, תיקים שעשויים אך ורק מבדים טבעוניים ללא שימוש במוצרים מן החי) ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון.

חומר התיק, הגודל והמשקל הם כולם גורמים חשובים. אבל גורם אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא סגנון התיק. תיק גב שנראה טוב יכול לעשות את כל ההבדל בנסיעה היומית או בטיול.

הנה עשרה מהתיקים הטבעוניים לנשים שאנחנו הכי אהבנו:

תיק ECOSUSI

תיק גב אופנתי זה עשוי מבד דמוי עור (עור טבעוני) איכותי ומתאפיין בעיצוב ייחודי.

לתיק ECOSUSI יש שני תאים וכיס קדמי עם רוכסן. יש לתיק גם רצועת כתף מתכווננת כך שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת למבנה הגוף שלכם. תוכלו לראות את מוצרי החברה כאן

תיק של Matt and Nat

תיק גב זה עשוי מ-100% חומרים ממוחזרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור טבעונים שמעבר לטבעונות גם חשוב להם אקולוגיה והם מודעים מאוד לסביבה.

לתיק של Matt and Nat יש תא אחד גדול וכיס רוכסן קדמי. התיק מגיע גם עם שרוול מרופד למחשב נייד כדי לשמור על הלפטופ שלכם מכל משמר. תוכלו לראות את התיקים שלהם כאן

תיק Herschel Supply Co. Little America

תיק גב מסוגנן זה מושלם לשימוש יומיומי. הוא עשוי מבד עמיד וכולל עיצוב מרופד. בנוסף, לתיק Herschel Supply Co. Little America יש גם כיס רוכסן קדמי ויציאת אוזניות, והוא מתאים גם ליציאה לטיולים בשטח בגלל המאסיביות שלו.

תיקי הגב של Chilla

כל תיק גב לנשים של Chilla מאופיין בחשיבה מדוקדקת ובבדי ריפוד או דמוי עור איכותיים. כמובן שהכל טבעוני כמו שאר המתחרים בקטגוריה. התיקים עשויים עבודת יד ויש כל מיני דגמים, כאשר הדגם הפופולארי ביותר הוא תיק סטודנטס שמגיע בגודל קטן, בינוני וגדול, כאשר כל גודל גם מתאים למידה מסוימת של לפטופ, בין 13 ל- 15 אינץ'. תוכלו לצפות בכל התיקים של Chilla כאן

תיק חבלים של KAVU

תיק החבלים של KAVU מושלם לטבעונים שאוהבים לטייל. התיק עשוי קנבס עמיד וכולל סגירת תיק חבל.

לתיק החבל של KAVU יש גם שני כיסים קדמיים, מושלמים לאחסון הטלפון, המפתחות, ושאר החפצים הקטנים שלכם שאתם רוצים לקחת איתכם ביום יום לכל מקום.

תיק גב Cotopaxi Luzon Del Día

תיק גב זה מושלם לשימוש יומיומי או לנסיעות. הוא עשוי מניילון עמיד וכולל עיצובים צבעוניים. לתרמיל Cotopaxi Luzon Del Día יש גם כיס רוכסן קדמי ושרוול פנימי למחשב נייד על מנת לשמור עליו מכל משמר

תיק גב Osprey Talon 22:

תרמיל צדדי זה יכול לשמש לטיולים רגליים, לרכיבה על אופניים או לשימוש יומיומי. הוא עשוי מפוליאסטר עמיד וכולל מערכת אוורור שתשמור על הגב שלכם נעים ויבש, גם בטיולים עם מאמצים גדולים.

לתרמיל Osprey Talon 22 יש גם כיס רוכסן קדמי ושרוול הידרציה.

תיק גב Kipling Fox Cub

תיק גב מסוגנן זה מושלם לשימוש יומיומי או לנסיעות. הוא עשוי מפוליאסטר עמיד וכולל עיצוב צבעוני. לתרמיל Kipling Fox Cub יש גם כיס רוכסן קדמי ושרוול פנימי למחשב נייד.

תיק מסנג'ר קלאסי Timbuk2

תיק מסנג'ר זה מושלם לנוסעים או לכל מי שצריך תיק קטן לשאת את הדברים החיוניים שלהם. הוא עשוי מניילון עמיד וכולל רצועת כתף מרופדת. ל-Timbuk2 Classic Messenger Bag יש גם כיס חיצוני לבקבוק מים.