איך קונים רכב לעסק מזון שלכם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אז פתחתם עסק מזון חדש? עסקי מזון רבים צריכים רכב מסחרי בשביל לנהל את העסק שלהם, להעביר מזון ממקום למקום, ובבכללי סחורה וציוד.

עם זאת, עסקים חדשים רבים מתקשים לממן את הרכב המסחרי הראשון עבור העסק שלהם.

לכן, בכתבה הבאה אנו נדבר על איך אתם יכולים לקנות רכב מסחרי עבור עסק המזון שלכם בצורה נוחה, שלא תפגע בהתפתחות הראשונית של העסק (בגלל ההוצאות הנלוות של הרכישה)

קודם כל – איזה רכב עסקי מזון צריכים ואיזה אופציות יש לכם?

עסקי מזון בדרך כלל צריכים רכבים מסחריים, גדולים או קטנים. זה מאוד תלוי בסוג העסק כמובן.

אם מדובר בעסק של קייטרינג לעסקים גדולים אז כנראה שהעסק צריך רכב מסחרי גדול, על גבול משאית קטנה. העלויות של רכבים כאלה הן לא נמוכות, בטח לרכבים חדשים.

לכן עסקים רבים פונים לשוק היד 2 או לשוק ההשכרת רכבים.

אבל הבעיה היא שבשוק היד 2 הרבה פעמים נופלים על רכבים לא טובים, בגלל שזו נישה של רכבים שעובדים מאוד קשה ביום יום, הן מבחינת קילומטראז והן מבחינת משקל.

ובהשכרת רכב מסחרי, בסופו של דבר אתם משלמים כסף על משהו שהוא לא נכס שלכם. בדיוק מסיבה זו, כדאי לכם לשקול רכב מסחרי חדש עבור עסק המזון שלכם.

אילו שיטות קניית רכב קיימות היום בשביל להקל על בעלי עסקים?

כיום קיימים כמה וכמה מסלולים על מנת להקל על לקוחות קצה את תהליך רכישת הרכב.

בעזרת תוכניות הנקראות בפי רבים 100 מימון לרכב, אנשים פרטיים ועסקים יכולים לרכוש רכבים חדשים עם מימון מלא של חברת הליסינג.

הם בעצם מאפשרים לכם, בתור בעלי עסקים, לקבל מימון לרכב על עלות הרכב, בצורה די קלה ומהירה, כלומר, כמעט כל אחד מקבל אישור להלוואה מיידית.

לאחר מכן, פורסים את ההלוואה לתשלומים נוחים שמסתדרים עם ההוצאות העסקיות שלכם, וכך בעצם מקלים עליכם עם העסק החדש שלכם, מקלים על חשבון הבנק שלכם,

והכי חשוב – מאפשרים לכם להנות מרכב שיעזור לכם להניע את עסק המזון שלכם.