כל מה שרציתם לדעת על קייטרינג חלבי כשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הדרישה לשמירה על כשרות באירועים הביאה איתה עלייה חדה בביקוש לקייטרינג חלבי כשר. איזה מנות מציע קייטרינג חלבי, מה חשוב לדעת ואיפה הכי כדאי להזמין? התשובות ממש כאן

קייטרינג חלבי כשר מבוסס על מאכלים הכוללים את כל אבות המזון וכל סוגי המזון, פרט לבשר (אך הוא כן מכיל דגים). אם בעבר קייטרינג חלבי היה מבוסס ברובו על המטבח האיטלקי וכלל פסטות, ניוקי, פשטידות וסלטים, הרי שהיום התחום הקולינרי בישראל מפותח ומכיל מגוון הרבה יותר רחב המושפע ממטבחים שונים ברחבי העולם – המטבח האסייתי, המטבח האירופאי/צרפתי, המטבח הים תיכוני ועוד. אם אתם מתכננים אירוע ומעוניינים בתפריט מגוון, עשיר, טרי וצבעוני שמתאים לכולם (שומרי כשרות, צמחונים/טבעונים, ילדים ומבוגרים) – קייטרינג חלבי כשר הוא כנראה התשובה המושלמת עבורכם.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים קייטרינג חלבי כשר?

  1. סוג הכשרות, כמובן

עליכם לבחון איזו תעודת כשרות חברת הקייטרינג מחזיקה והאם היא רלוונטית עבורכם (על פי סוג הכשרות, או על פי המקום שסיפק את התעודה). בקשו לראות את תעודת הכשרות ואל תשכחו לבדוק את תוקפה. בנוסף, יש חברות שמציעות ליווי של משגיחי כשרות. בחברת הקייטרינג Munier למשל, תוכלו לבקש כי אחד ממשגיחי הכשרות של החברה (רבנות ראשון לציון ובד״צ ״בית יוסף״) יתלווה לאירוע שלכם בכל מקום בארץ, וכך תוכלו להיות בטוחים כי הכשרות נשמרת גם במקום האירוע.

  1. תפריטים אופציונליים

הגיוון בקייטרינג חלבי כשר הוא אדיר. אבל בכל זאת – עליכם להיות בטוחים שהאוכל קולע לטעמכם. לכן בקשו לראות תפריטים אופציונליים, ואף להיעזר בשירותי הייעוץ של חברת הקייטרינג שיכולה לספק לכם לא מעט מידע ולחסוך התלבטויות בהתאם לכמות וסוג האוכל שאתם מחפשים. אל תשכחו לקחת בחשבון גם רגישויות למיניהן – כמו רגישות לגלוטן, לקטוז, אגוזים, תפריט ילדים וכו׳. כשתבואו למבחן הטעימות, שימו לב לטריות, לגיוון, להגשה וכמובן – שאתם יוצאים עם טעם טוב. תרתי משמע.

  1. לוגיסטיקה

חשוב לבחון ולשאול לגבי היכולת של חברת הקייטרינג לתת שירות באזור האירוע שלכם. שימו לב שהדברים מתבצעים בצורה פשוטה ונוחה, עם כמה שפחות מעברים, תזוזות ותלות בספקים חיצוניים. כמו כן, שאלו את חברת הקייטרינג האם הם מייצרים בעצמם את המזון או תלויים בספק חיצוני, שכן גם זה עלול להוות גורם מעכב אם משהו אינו פועל כשורה. ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש חברת קייטרינג בעלת מוניטין, שמחזיקה בתעודת כשרות רלוונטית, מכינה את האוכל בעצמה, מספקת את הציוד בעצמה, בעלת ניסיון מוכח בסוג האירוע שלכם, ונותנת שירות מ-א׳ עד ת׳ בכל הנוגע לתפעול אירועים.

  1. אפשרויות הגשה

עליכם להחליט האם אתם מעדיפים מגשי אירוח מהודרים (כשרים כמובן) שניתן לקחת בהגשה עצמית, או שאתם מעוניינים בשירות קייטרינג חלבי כשר כולל מלצרים, דוכנים, שירותי בר, שירותי עיצוב שולחן ועוד. לא כל חברה מציעה את שתי האופציות, וגם אלו שכן מציעות לעתים תלויות בספקים חיצוניים של דוכנים – לכן זו שאלה שחשוב לשאול. הכל צריך להיות מעוגן בהסכם, כמובן.

  1. אסתטיקה, היגיינה ועמידה בתנאי התו הסגול

אחד הדברים החשובים ביותר להקפיד עליהם בכל קייטרינג, ובקייטרינג חלבי כשר בפרט – הוא כלי ההגשה. בין אם אתם מתכננים אירוע קטן, בינוני או גדול – עליכם להבטיח כי הכלים בהם מוגש האוכל לאורחים הם כשרים, מעוצבים ויפים (הרי ידוע שאוכלים קודם כל עם העיניים). מעבר לכך ובהתאם לרוח התקופה, יש להקפיד כי כל הייצור, האריזה וההגשה מתבצעים בהתאם להנחיות הבריאותיות ועומדות בתנאי התו הסגול.

בקייטרינג מונייר –  מטבח שף הפועל כבר למעלה מ-15 שנה, חשבו על פתרון יצירתי במיוחד וכעת מגישים מנות אסתטיות ומגוונות בהתאמה מלאה לתו הסגול. תוכלו לבחור בין מגשי אירוח מגוונים וארוזים אחד אחד, ללא מגע של מנה אחת בשניה, לבין שירותי קייטרינג מלאים הכוללים הגשה וציוד של החברה עצמה, בעיצוב דקורטיבי מרהיב ושירותים משלימים שיבטיחו לכם שקט נפשי ואירוע מוצלח.

יש לכם אירוע ורוצים להתייעץ? דברו איתנו