בקבוק תרמי – איך לבחור אחד טוב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הקדמה: איך בקבוק תרמי שומר עליכם שלא תהיו מיובשים?

בקבוקים תרמיים נועדו לשמור על נוזלים חמים או קרים למשך זמן ארוך. הבקבוק התרמי עשוי משתי שכבות, שכבת מתכת חיצונית ושכבת בידוד פנימית. שכבת הבידוד עשויה בדרך כלל מקצף או פלסטיק והיא יוצרת איטום ואקום סביב הנוזל כאשר המכסה סגור.

הצד החיצוני המתכתי לוכד את החום בתוך הבקבוק ואילו הבידוד מונע בריחת חום ושומר אותו מבודד. המשמעות היא שתוכלו שהמשקה לשמור על המשקה שלכם בטמפרטורה הרצויה במשך שעות מבלי שתצטרכו לדאוג שהוא יתחמם או יתקרר מדי, מה שהופך את הבקבוקים התרמיים למושלמים לכל מיני אנשים שצריכים מים קרים, כמו למשל ספורטאים, או מים חמים, כמו למשל אמהות שרוצות להכין לילדים שלהן בקבוק תוך כדי טיול בחוץ.

בקבוק תרמי לילדים

נהיה נפוץ מאוד לצייד ילדים בבקבוק תרמי שומר קור, כי זו דרך נפלאה לגרום להם לשתות מים על מנת שלא יתייבשו. בדרך כלל בקבוקים תרמיים לילדים של החברות השונות מגיעים בעיצובים מגניבים שילדים אוהבים, וככה הם נהנים יותר לשתות, וכמובן גם בגלל הסיבה שהמים נשארים קרים וטעימים לאורך זמן.

כיצד לבחור את הבקבוק התרמי הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם

כשאתם ניגשים לבחור בקבוק תרמי אתם צריכים לחשוב על הצרכים שלכם. אם למשל אתם ספורטאים שעושים ספורט ארוך, כמו למשל ריצות ארוכות, תרצו בקבוק תרמי ששומר על המים קרים כמה שעות טובות. אם אתם צריכים את הבקבוק רק לפעילויות קצרות, כמו למשל אימון בחדר כושר, מספיק בקבוק תרמי ששומר על המים 3-4 שעות בטמפרטורה הנכונה. בדרך כלל, ככל שבקבוק תרמי שומר על הטמפרטורה ליותר זמן אז הוא קצת יותר יקר.

הבקבוקים התרמיים המומלצים בשוק

אז אחרי שדיברנו על הבקבוקים התרמיים … בואו נדבר על כמה מומלצים:

  1. תרמוס נירוסטה קינג – בקבוק מים זה מנירוסטה הוא אחד האהובים עלינו מכיוון שהוא עמיד, בעל עיצוב עמיד בפני דליפות, ומגיע עם ידית ארוכה שמקלה על נשיאתו איתכם. יש לו גם עיצוב מבודד ששומר על המשקה שלכם חם לאורך זמן רב.

2. בקבוק ואקום קלאסי של סטנלי – בקבוק קלאסי עשוי מפלדת אל חלד וישמור על המשקאות שלכם חמים או קרים במשך שעות.

3. בקבוק תרמי של זוג'ירושי יפן – אולי אחד הבקבוקים הטובים בשוק. מדובר במוצר מאוד איכותי ויש להם דגמים בגדלים שונים ובעיצובים מטריפים. בנוסף, מבחנים שונים מצאו כי הבקבוקים של זוג'ירושי שומרים על חום וקור יותר מהרבה מותגים אחרים. מומלץ ביותר!