כל מה שרציתם לדעת על קניית רכב קירור לעסק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ישנם סוגים רבים של מכוניות מזון בקירור.

אם אתם בעלי עסק למזון, פעמים רבות אתם מוצאים את עצמכם צריכים להשכיר או לקנות רכב לקירור מזון. לדוגמא, אם יש לכם עסק של קייטרינג. מדובר ברכבים יחסית יקרים, אבל יש היום אפשרויות קניית רכב בתשלומים שמקלות על העניין משמעותית. אז איזה סוגים של רכבי קירור יש?

לסוג הראשון יש שתי דלתות בכל צד, וגם דלת אחורית בחלק מהדגמים שיכולה להקל על הכניסה לרכב. רכבים כאלו מתאימים להובלה למרחקים ארוכים של בשר, דגים, עופות.

סוג אחר של רכבים מתאים יותר להובלה של פירות וירקות, והוא שני סוגים של תאים – תאי תאים לאחסון ותאים ייעודיים לקירור. בתאי הקירור יש מעגל קירור ששומר על התאים קרים ע"פ בחירת טמפרטורה, ותא אחסון שאין בו קירור והוא מיועד נטו לאחסון של ירקות ופירות שאינם דורשים קירור. בדרך כלל פירות שדורשים קירור זה פירות אקזוטיים כמו פירות יער וכו'.

סוגי מערכות קירור

מערכות הקירור של הרכבים מורכבות בדרך כלל משני חלקים, עם תא קירור משני צידי מעגל החלוקה, בעוד שחלק שהרכבים מקוררים רק בצד אחד של תא הקירור

האם כדאי להשכיר או לקנות רכב קירור?

זו שאלה מאוד כללית, אם כי עסקים רבים בוחרים דווקא להשכיר רכבים בגלל שלקנות רכב קירור לעסק זה הוצאה גדולה, וגם לא כולם תמיד עובדים בקנה מידה גדול על מנת להחזיק רכב קירור רק של העסק שלהם.

עם זאת, רכבים שפועלים על בסיס קבוע עם רכב כזה, כמו למשל קייטרינגים שהרכב הוא חלק משמעותי מהעסק שלכם, הרבה פעמים ירצו לקנות רכב שיהיה לעסק.

צריך לקחת בחשבון שרכבים כאלו הם לא כ"כ זולים ולכן צריך לדעת מאיפה לקנות אותם. ביחרו סוכנות רכב שמתמחה במכירת רכבים כאלו, ויכולה לספק לכם מסלולים שונים של מימון רכב, על מנת להקל עליכם את התשלומים.

שימו לב שגם רכבים כאלו הם בדרך כלל מוכרים במס כי מדובר ברכבים שכל עיקרם הוא בלשרת את העסק.
אז אנחנו מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת רכב הקירור שלכם