החיפוש שלא נגמר: איך לבחור מזון לכלב שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בחירת מזון לכלב שלכם, זה אחד הדברים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, שאתם יכולים לעשות לחברכם המהלך על ארבע.

בכך שאתם מאכילים אותו במזון מאוזן, סופר פרימיום, אתם שומרים על הבריאות של הכלב שלכם ומאריכים את ימיו, ושלא לדבר על הופכים את ימיו על האדמה למאושרים ובריאים יותר.

היתרונות של מזון איכותי הם רבים. מזון איכותי עוזר לשמור על פרוות הכלב שלכם בריאה ומבריקה. בנוסף, למזון איכותי לכלב יש השפעה ישירה על המערכת החיסונית של כלבכם, מה שיעזור לו להימנע ממחלות ולשמור על בריאות מיטבית.

הבעיה היחידה היא (ואולי זו לא בעיה), זה שכשאנחנו מחפשים מזון לכלב שלנו, יש כל כך הרבה מותגים שאנחנו לא יודעים מה לבחור. אז איך בוחרים מזון איכותי לכלב שלכם?

הסתכלו ממה מורכב המזון

ישנם כללים חשובים של האגף הוטרינרי, של מה אמור להמצא במזון שהוא איכותי לכלבים. עם זאת, לחברות המזון יש טווח דיי רחב ודינאמי מה להכניס לאוכל של הכלב שלכם.

מה שאתם כן צריכים לשים לב, זה שאם חברת המזון אומרת שהמזון שלהם מורכב בעיקר מרכיב אחד, אחוז הרכיב הזה צריך להיות לא פחות מ- 95% מסך הרכיבים של המזון.

כלומר, אם חברת המזון אומרת שהמזון מורכב בעיקר מבשר הודו, אז כמות בשר ההודו צריכה להיות לא פחות מ- 95 אחוז.
וכך בנוגע לכל רכיב אחר, אם זה בשר בקר, דגי ים, סלמון, כבש וכו'.

בנוסף לכך, הרבה מוצרי מזון לכלבים ממותגים כמזון משלים, כמו "ארוחת ערב" לכלב שלכם, וביטויים דומים. במקרים כאלו, אתם צריכים לראות שהרכיב העיקרי מהווה לא פחות מ- 25% מהרכיבים.

עם זה פחות, מדובר על מזון שהוא לא איכותי ולא כדאי לקנות אותו.

דגנים במזון? זה לא בהכרח רע!

למרות שיש הרבה מחלוקת לגבי אם דגנים במזון לכלבים הוא טוב או לא, זה מאוד מאוד תלוי בכלב שלכם ובצרכים שלו, בדרך כלל כלבים שהם סופר פעילים צריכים מזון שמבוסס בעיקר בעיקר על חלבון.

אבל רוב הכלבים הממוצעים, צריכים שילוב של דגנים במזון שלכם.

הפחמימות במזון לכלבים הן פחמימות שהכלבים מעכלים בקלות ומשתמשים בהם כמקור אנרגיה זמין ואיכותי.

בין החברות שמשלבות חלבון איכותי עם פחמימות זו החברה אורבן צ'ויס לכלבים, כאשר חברות אחרות כמו טייסט אוף דה ויילד מייצרות מזון שהמקור שלו הוא בעיקר חלבון המגיע מבשר.