לימודי תזונה – כל מה שרציתם לדעת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אחת המחלות ששייכות לעולם המערבי ולשתי המאות האחרונות היא – השמנה. העולם המערבי מלא במזון מהיר שמלא בשמן, סוכר, צבעי מאכל וכו'. בכדי להילחם במחלה התפתח תחום תזונה בריאה הפך כיום לתחום מבוקש שמייצר לימודי תזונה, דיאטה או תוכנית הרזיה.
מאמר זה אמור להרחיב לכם אופקים בנושא זה, אז בואו נמשיך.

ישנם הרבה לימודי תזונה שמסתובבים הן בעולם הרגיל והן בעולם הדיגיטלי, אבל קורס מקצועי השם דגש מעשי אותו ניתן ליישם בשטח שלכם ועל הלקוחות שלכם. המידע מובא, בלימודי התזונה נבנה על ניסיון מעשי של מעל לעשור של אנשי מקצוע המובילים בתחום.
נושאי הלימוד מגוונים ונותנים כמות רחבה של כלים לעבודה ולידע.

למי מתאים ללמוד לימודי תזונה?

אם אתם רוצים להבין כיצד המזון שאנו אוכלים משפיע על בריאותינו, מה כדאי לאכול כדי להתמלא באנרגיות ומאילו מאכלים מומלץ להימנע, מהי התזונה המומלצת למצבים שונים (כהשמנה או סכרת, לדוגמא) ומה אומרות גישות שונות ברפואה המשלימה על התזונה המומלצת (כנטורופתיה, האיורוודה או הרפואה הסינית) – לימודי תזונה בדיוק תפור לכם!

מסלול לימודי תזונה פונה לקהל הרכב ולכל מי שרוצה להשתלב במסלול מרתק, מאתגר ומספק בין אם קיים ידע קודם וניסיון מעשי בתחום.

הלימודים מומלצים ביקר למטפלים מעולם הרפואה המשלימה המעוניינים בהעשרת ארגז הכלים הטיפולי שלהם וברכישת ידע מקצועי נוסף.
ידע זה ניתן לשלב במסגרת עבודתם הנוכחית מתוך כוונה לסייע למטופליהם, לשפר ולשנות את חייהם.

אירוע אוכל
אירוע אוכל

מה נרוויח מלימודי תזונה?

היצע הקורסים בתחום התזונה הוא רב ומגוון – כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא את הקורס המתאים עבורם – בין אם לצורך העשרתם האישית ובין אם לצורך הכשרה מקצועית – שתקנה להם מקצוע מבוקש ורווחי.

לימודי תזונה הינו קורס שמזין את הגוף והנפש – בואו לקרוא מידע נוסף אודות סדנאות וקורסים בתחום התזונה.

מה לומדים בלימודי תזונה?

אמנם תוכנית של לימודי תזונה יכול להשתנות ממוסד למוסד, אבל ישנם כמה נושאים עיקריים שחופפים בין המוסדות – כמו בנית תפריט תזונה, תוספי תזונה, בדיקות ומיתוסים, מאזן הורמונלי, ויטמינים ועוד.

כל נושאי הלימוד בעצם מהווים את הכלים לשימוש למטפלים כשהם יסיימו את קורס התזונה ויצאו אל עולם העבודה.

המלצות, המלצות ועוד המלצות..

המלצות תזונתיות ניתן למצוא בכל זמן ובכל מקום, אך האם הן מסתדרות עם המדע? האם הן אכן נכונות בהינתן תנאים מבוקרים ושיטות מידה מקובלות?

למשבצת הזו אנו נכנסים, אנשי מקצוע המסתמכים על המדע, כדי ללמד הסטודנטים את העקרונות מאחורי מדעי התזונה, כיצד ניתן להבחין בין מידע שגוי לחצאי אמת ולבין מידע מבוסס שעומד בקנה אחד עם המדע.

אנשי מקצוע אלו עברו הכשרה מקיפה בקורס תזונה, ולכן הם הסמכות המקצועית הבלעדית למתן טיפול.

לסיכום, בעידן המודרני התפתחה תרבות של אוכל מהיר מה שגורם למומחים דרכים לפתרון, אחת מהם הוא לימודי תזונה.

בתוכנית הלימודים תוכלו למצוא מספר נושאי לימוד – בנית תפריט תזונה, תוספי תזונה, בדיקות ומיתוסים, מאזן הורמונלי, ויטמינים וכו'.

לימודי תזונה מתאימים לאלו שרוצים להבין מהי תזונה נכונה ורוצה להעביר את הידע הזה הלאה ולטפל באנשים מיקומו בלימודים אלו.