טייסט אוף דה ווילד – מזון איכותי לכלבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

יש לא מעט מותגים של מזונות לכלבים בשוק, כאשר חלק גדול מהם בהחלט ברמה גבוהה מאוד. מה זאת אומרת רמה גבוהה? בדרך כלל מדובר על מזונות סופר פרימיום עם רכיבים סופר איכותיים מן החי, כאלו המכילים בתוכם כמות גבוהה של חלבון וכמות יחסית קטנה של דגנים.

למעשה, בתור בעלי כלבים, כשאנחנו נכנסים לחנות חיות אנחנו יכולים בקלות להתבלבל מריבוי המותגים, וזאת לפני עשרות שנים, שהיו מותגים מעטים, ולא מעט אנשים היו מסתפקים ב"בונזו".

אך המודעות הבריאותית גם שלנו כבני אדם וגם של בעלי החיים האהובים שלנו, עלתה פלאים בשנים האחרונות, וכחלק מהלייף סטייל והמודעות לבריאות חיית המחמד שלנו, אנחנו רוצים להשתמש במוצרים שהם כמה שיותר איכותיים מבחינת רכיבים.

טייסט אוף דה ויילד זה לחלוטין מהמותגים היותר בולטים בשוק – והמחיר בהתאם. אך האם כדאי לקנות טייסט אוף דה ווילד?

ממה עשוי טייסט אוף דה ווילד?

המזונות של טייסט אוף דה ווילד הם מיוחדים, בגלל שהם עשויים מרכיבים חלבוניים וללא דגנים, מה שיוצר בעצם מזון מאוד עשיר בחלבון. האם זה מתאים לכל הכלבים? לא בטוח.

טייסט אוף דה ווילד מתאים מאוד לכלבים פעילים שצריכים כמות חלבון גבוהה. בגלל שהמזונות של טייסט אוף דה ווילד עשירים במקורות חלבון מן החי, וברמה גבוהה, הם מאוד מתאימים לכלבים פעילים.

כלבים לא פעילים אולי יוכלו להסתפק במזונות אחרים, אך זה מאוד תלוי בכל כלב בפני עצמו, המצב הבריאותי שלו, הגזע שלו ועוד. לכן תמיד טוב וחשוב להתייעץ עם המוכר בחנות ואפילו עם הוטרינר על מנת להתאים לכלב את המזון הטוב ביותר.

מה מייחד את טייסט אוף דה ווילד ממזונות אחרים?

לטייסט אוף דה ווילד יש כמה וכמה סוגי מזונות, שמגיעים ממקורות מן החי, שהם אפילו דיי אקזוטיים ביחס לחברות אחרות. למעשה, טייסט אוף דה ווילד מנסה ממש לדמות את התזונה של הכלבים שלנו בתקופה שהם היו זאבים.. והיו צדים לעצמם את האוכל שלהם.

החשיבה של טייסט אוף דה ווילד היא שהכלב שלכם צריך את המזון שאבות אבותיו היו צדים, ושזה המזון הבריא ביותר עבורו. בגלל הרכיבים הסופר איכותיים של טייסט אוף דה ווילד המחיר שלו יקר יחסית למותגים אחרים,

אך אם עושים מחקר מעמיק ניתן למצוא חנויות שבהן ניתן לקנות טייסט אוף דה ווילד בזול, ביחס למקומות אחרים, ולחסוך עשרות שקלים על כל קנייה