בישול עם מנשא לתינוק – ככה מבשלים הורים ברחבי העולם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כשנולד לנו ילד, אנחנו מגלים שקשה לעשות משימות פשוטות, שהן מאוד חשובות ושאנחנו גם מאוד אוהבים, כמו למשל בין היתר, לבשל. הצורך של הפעוט שנהיה לידו כל הזמן ושלא נסיר ממנו את העיניים, לא מאפשר לנו ידיים חופשיות רוב הזמן, ויוצר תסכול. עם זאת, יש פתרונות כמו מנשא לתינוק שעוזרים לנו במידה מסוימת עם העניין הזה.

למעשה, מנשא לתינוק הוא אחד הדרכים הקלות ביותר לבשל כשיש לכם תינוק. אתם יכולים בקלות ללבוש את התינוק שלכם עליכם תוך כדי שהידיים שלכם נשארות חופשיות על מנת לבשל ולעשות פעולות אחרות.

עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים.

לקנות מנשא טוב!

הדבר הראשון שתצטרכו הוא לקנות מנשא טוב. ישנם סוגים רבים ושונים שזמינים לרכישה בחנויות פיזיות וגם בחנויות אונליין, אז הקפידו לנסות מנשאים שונים, ביחד עם התינוק שלכם, על מנת למצוא את האחד שנוח גם לכם וגם לתינוק שלכם וגם בנוי בצורה שמטיבה עם ההתפתחות הפיזית של תינוקכם, וכמובן גם עם הגב שלכם, ובשביל זה אתם צריכים מנשא שהוא ארגונומי.

בטיחות

הדבר השני שתצטרכו הוא מקום בטוח לבשל בו. ודאו שכל המרכיבים שלכם נמצאים בהישג יד, ושהכיריים מחוץ להישג ידו של תינוקכם. בקיצור, תפשטו כמה שיותר את עניין הבישול, כמו למשל שכל הסירים, הכלים והתבלינים יהיו בהישג יד, על מנת שהכל יהיה נוח ונעים גם לכם וגם לתינוק

לאחר שתדאגו לשני הדברים האלה, הגיע הזמן להתחיל לבשל!

הנה כמה רעיונות שמתאימים לבישול עם מנשא:

  1. פסטה בסיר אחד: זוהי ארוחה קלה ומהירה שכל המשפחה שלכם תאהב. כל מה אתם צריך זה סיר עם מים רותחים, קצת פסטה והרוטב האהוב עליכם.
  2. מוקפץ ירקות: זוהי ארוחה בריאה וטעימה שכל המשפחה תאהב. פשוט קוצצים את הירקות האהובים עליכם, מוסיפים מעט שמן למחבת ומבשלים עד שהם הופכים להיות רכים.
  3. מרק עוף: המרק הקלאסי הזה מושלם לימי החורף הקרים. פשוט מבשלים חזה עוף במרק עד שהוא מוכן, ואז מוסיפים את הירקות האהובים עליכם.
  4. קיש: הפאי המלוח הזה מושלם לארוחת בוקר או בראנץ'. פשוט חממו מראש את התנור ל-375 מעלות, ואז הרכיבו את הקיש שלכם עם המרכיבים האהובים עליכם.
  5. פיצה: מי לא אוהב פיצה? המנה הקלאסית הזו מושלמת ללילה משפחתי. פשוט מרדדים את הבצק, מוסיפים את התוספות האהובות עליכם ואופים בתנור.

בתאבון!